Az egyik általunk fejlesztett megoldás támogatja az MVM Next által kezelt teljes lakossági és üzleti ügyfelek gáz- és áramszolgáltatásához kapcsolódó egységes ügyféladat konszolidációt, és szolgálja ki többek között az online és a mobil rendszereket, melyek ügyfélkapun (KAÜ) valamint hagyományos regisztráción keresztül is elérhetők.
A különböző forrásrendszerekből (SAP-kból, CRM rendszerből) kapott ügyféladatok konszolidációja lakossági ügyfelek esetén 4T, az üzleti ügyfelek esetén pedig hitelesítés alapú, természetesen számos adattisztítási és egységesítési lépésen túl. Több száz olyan vizsgáló, tisztító, összefűző algoritmust fejlesztettünk az évek során, amely egyedülállóan alkalmazkodik a hazai nyelvi, területi és névhasználati esetekhez, egyúttal felkészítve újabb és újabb rendszerek bekapcsolására, migrálására, akvizíciókra.
A konszolidációt követően a kialakuló egységes ügyféltörzs biztos alapot ad a különböző online csatornákon keresztüli professzionális ügyfélélményhez, valamint „melléktermékként” számos lista segíti a rendszer által felismert, forrásrendszerekben feltárt esetleges adathibák, hiányok, pontatlanságok korrigálását, így a forrásadatok folyamatos tisztítását.