Adatgyűjtés és publikálás

Strukturált, nyomon követhető és automatizált adatszolgáltatás

Miért fontos a digitális adatgyűjtés és publikálás?

A köz- és vállalati szférában egyre nagyobb igény mutatkozik a hatékony, átlátható és automatizált adatbekérésre, különösen akkor, ha több szervezeti egységtől, intézménytől vagy partnertől kell adatokat gyűjteni, rendszerezni és elemezni.

Digitális adatgyűjtő és publikáló megoldásunk lehetővé teszi a strukturált, validálható és könnyen riportálható adatszolgáltatások lebonyolítását – legyen szó rendszeres vagy ad-hoc jellegű jelentésekről.

A rendszer böngészőn keresztül elérhető, fejlesztői közreműködés nélkül is testreszabható, és képes külső rendszerekkel vagy adattárházakkal is integráltan működni.

Milyen célokat szolgál egy adatgyűjtő és publikáló rendszer?

Gazdálkodási és működési adatok strukturált bekérése

Jogszabályi, felügyeleti vagy belső adatszolgáltatások lebonyolítása

KPI-alapú teljesítménymérés támogatása

Adatok továbbítása adattárházba vagy más szakrendszerekbe

Ad-hoc adatbekérések kezelése, akár fejlesztői beavatkozás nélkül

Milyen funkciókkal támogatjuk az adatgyűjtést és publikálást?

Online adatbekérés

kérdőívek, táblázatok, szöveges mezők, fájl feltöltés – időszakra és adatszolgáltató csoportra szabva

egyedi küszöbértékek, kötelező mezők, eltérés-elemzés, jelentések közötti adatkapcsolatok

automatikus PDF riportkészítés, magyarázó szövegek megjelenítése, exportálás és továbbítás szakrendszerekbe/adattárházba

külső rendszerek által használt metaadatok automatikus hozzárendelése a küldendő adatokhoz

szervezetenkénti mutatószámok, képletek és jelentéslogika

egyszeri adatszolgáltatási körök létrehozása fejlesztői beavatkozás nélkül

többszintű jogosultságkezelés, naplózás, adatszolgáltatások véglegesítése

gyűjtött adatok exportálása különböző formátumokban, külső feldolgozó rendszerek számára

Milyen üzleti előnyöket biztosít a megoldásunk adatgyűjtés és publikálás terén?

  • Lényegesen csökken az adminisztrációs teher
  • Pontosabb, konzisztens és összehasonlítható adatok
  • Gyorsabb és megbízhatóbb döntéstámogatás
  • Teljes auditálhatóság és visszakövethetőség
  • Nem igényel fejlesztőt az új adatbekérési körök létrehozásához

Vegye fel velünk a kapcsolatot, és indítsa el a jövő ügyfélszolgálatát már ma!

PARTNEREK

Ügyfelek