Szabályzatkezelés és Tudásmenedzsment

Naprakész információk egy helyen

Miért fontos a szabályzatkezelés és tudásmenedzsment?

A szervezetek számára létfontosságú, hogy belső és külső szabályzataik naprakészek, átláthatók és könnyen elérhetők legyenek. Ugyanakkor a szervezeti tudás megőrzése és megosztása kulcs a hatékony működéshez.

Megoldásunk segítségével egyszerre kezelheti a szabályzatokat és a vállalati tudásbázist, így biztosítva a gyors információáramlást és a magasabb szintű megfelelőséget.

Hogyan segít a szabályzatkezelő és tudásmenedzsment rendszer?

Egyszerű szerkesztés és verziókövetés

Könnyedén módosíthatja, nyomon követheti és archiválhatja a szabályzatokat és tudásanyagokat.

Automatikus értesítések és változáskövetés

A munkatársak azonnal értesítést kapnak a frissített dokumentumokról, így mindig az aktuális verzióval dolgoznak.

Engedélyezési és jóváhagyási folyamatok

Több szintű jóváhagyási folyamat biztosítja, hogy csak hitelesített és ellenőrzött tartalom kerüljön publikálásra.

Központi tárolás és gyors kereshetőség

Minden dokumentum, szabályzat és tudásanyag strukturáltan, könnyen kereshető formában érhető el.

Tudásmenedzsment

A tudásmenedzsment célja, hogy a vállalaton belüli információk könnyen elérhetők és kereshetők legyenek.

Időállapotok szerinti összehasonlítás

Visszanézheti a korábbi verziókat, és könnyen összehasonlíthatja a változásokat.

Milyen előnyöket biztosít a szabályzatkezelő és tudásmenedzsment rendszer?

  • Gyorsabb és hatékonyabb információáramlás a szervezeten belül
  • Csökken a hibalehetőség, mivel mindenki ugyanazt a verziót látja
  • Megfelelés a szabályozási követelményeknek és audit-elvárásoknak
  • Könnyen átadható szervezeti tudás, ami segíti az új belépők betanulását
  • Fenntartható, hosszú távon bővíthető működési környezet

Milyen kompetenciára épül a 4Sales Systems Kft. szabályzatkezelés és tudásmenedzsment megoldása?

Komplex tapasztalat

A teljes magyar jogszabályszerkesztést támogató rendszert mi fejlesztettük és fejlesztjük jelenleg is, így kiemelt szakértelemmel rendelkezünk nagy léptékű, kritikus rendszerek kialakításában és üzemeltetésében

Rendszereink könnyen illeszthetők meglévő vállalati környezethez, legyen szó dokumentumkezelésről, workflow-ról vagy jogosultságkezelésről.

Modern technológiai háttérrel és szigorú minőségbiztosítással dolgozunk

A fejlesztés után is folyamatos támogatást és karbantartást biztosítunk

Tudásmenedzsment funkciók

01

Belső tudásbázis kialakítása

02

Gyakran ismételt kérdések és folyamatleírások kezelése

03

Szakmai dokumentációk és útmutatók megosztása

04

Kereshető vállalati know-how és best practice gyűjtemény

Vegye fel velünk a kapcsolatot, és indítsa el a jövő ügyfélszolgálatát már ma!

PARTNEREK

Ügyfelek